karakurtt
Kız az önce 26 cm boyunda ördüğüm tavşanı yolladım arkadaşıma, 1 çıngırak, 1 tavşan, ve 6 cm boyutunda tokaya 105 TL kargo ücreti aldılar..
0.50 ds 144 gram olduğu halde🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ve ben bu kadından ne kadar para alacağıma utandım düşünsene sadece kargosu 105 TL