girll Bebeği yoğun bakımda olan var mı bebeğim sıvı yetmezliğinden yoğun bakımda. Bu durumu yaşayan var mıdır ?
MelikeAda Evet ben yaşadım bebeğim yeni doğduğunda daha 2 günlüktü yoğun bakıma sıvı kaybından alındı meğerse sütüm yokmuş üstüne beneğim baya uyudu sabah ateşli götürdük yoğun balıma aldılar
MelikeAda girll bir gece yattı çok şükür. Sağım yapıp süt götürdük bir de mama vermişler sütüm az olduğu için hemen topluyor merak etmeyin ve çok iyi bakıyorlar