Arkadaşlar bi oğlum var 4,5 yaşında.Nasipse ikizlerimizi bekliyoruz.Elimizde iki tane farklı boyutta tekli bebek arabası vardı ama bize uymuyor şuan.
Sıfırda almayı mantıksız buldum memnun kalıcaz mı kalmıcaz mi cnku ikiz modeller biraz daha riskli.
O yüzden uygun fiyatlı ikinci el arıyorum önerilere açıgım.