atlassmommm sakın tedirgin olmayın lütfen. Benim bebeğimde normal olarak kabul etmemişti göğsümü ve silikon uçla emzirdim. Silikon ucu başta farklı bir markanınkini veriyordum sonra onu kabul etmiyor gibi geldi isteksizdi. Sonra eczaneden daha küçük uçlu olan bir silikon uç aldım çok şükür onu kabul etti ve şuan 12 aylığız. Ayrıca silikon uç kullanıyorum diye sütüm azalacak, az gelecek demeyin. Gayet yeterli oluyor panik her şeyi etkiler bende öyleydim. Bol bol sıvı tüketin, tahin, ceviz, hurma, tereyağlı yumurta.. bunlar çok iyi geldi bana.