Hanımlar merhaba
Bayram sonrası işe başlayacağım oğlum da 9 aylık olacak o dönemde. 2 gün ofise gideceğimden aktif olarak ememeyecek. Diğer günler evdeyim. Bu döneme kadar bi yenidoğandan arada sağıyordum ve cok az geliyordu şimdi de bol bol sütüm yok aslında ve kesilir diye korkuyorum. Bu aylarda işe başlayan annelerin düzeni nasıldı acaba yardımcı olabilecek var mı az cok fikir olması açısından🙏🏻