Kızlar kızım 3 ay 6 günlük . Meslekten dolayı ailelerimizden uzakta yaşıyoruz. Onlarla görüntülü konuştuğumuzda ekranı kızıma çevirip gösteriyorum ekranı görüyor ve onlara tepkiler veriyor. Belli bi yaşa kadar ekran olmaması gerek biliyorum ama aileme verdiği tepkiler çok hoş onlarla konuşmak istiyor sesler çıkartıyor. Bi zararı olur mu acaba