Biz doğum sonrasındaki kontrolde sütüm az olduğu için doktor tavsiyesi ile aldık. Hem meme hem mama 1 yaşa kadar geldik. Evolvia kullandım. Biz memnunuz ek gıda sonrası 13. Ay itibari ile çok az içiyor artık kızım😀Her bebek tabi kendine özgüdür. Doktor tavsiyesi varsa değerlendirin.