alperenmommm Merhabalar 29 günlük bebeğim var önce sarılığımız vardı çok şükür atlattık şimdi bebeğim bazen 1 buçuk saatte bir mama içmek istiyor bazende özellikle banyodan sonra 3-4 saat uyuyor uyanmıyor mama vermek için uyandırmalı mıyım yoksa kendi uyanmasını mı beklemeliyim ?
Eylulalyamom alperenmommm doktor bana geceleri 3 saat uyumasına izin verebilirsin demişti bende 3 saate 1 kaldırıyordum sonuçta beslenme kadar uykuda ihtiyaçları
1905burkiyy alperenmommm eğer sarılık durumunuz yoksa bırakın uyusun . Ben iki saatte bir uyandırdım diye şuan oğlumun uyku düzeni berbat atak do dişti derken uykular nanay . Kilo alımı da iyiyse bırakın uyusun bu günleri ararsınız maalesef 😫
melekkkizim alperenmommm biz de 28 günlüğüz Ben de özellikle banyo sonrasında olmasına izin veriyorum 3-4 saat sarılık yoksa uyusun uykuda ihtiyaç
15022022 alperenmommm buna doktorun karar verir ona danış gelişimi normal olan bebekleri gece uyandırıp beslemeye gerek yok kendisi uyanırsa öyle verirsin
Cileklipastam alperenmommm yaa nasil uyandirmayin diyolar saskinim insan kiyamaz daha cok kucuk yaa en gec 2 saatte bir beslenmesi lazim kan sekeri düşer illa sarilikmi olmasi lazim ben uyandiriyordum doktor diyene kdr 2 saat sonra 3 saate ciktim suan 2 ay 20 gunluk ve gece kendi kac saatte bir uyanirsa o zaman meme emiyor bazen 2 bazen 1 bazen 3 en gec 3 saat yani acikiyor
mbs4416 alperenmommm benimde 23 günlük zaten zorla uyuyor uyandırmıyorum 4 saati geçerse öyle uyandırıyorum
alperenmommm melekkkizim ben nurse hurveys, biogaia ve kimyon çayı içirdim faydası olmadı dün sab simplex aldım çok işe yaradı habire gazını çıkarttırıyor sizede tavsiye ederim bide sling aldım onu kullanıyoruz