Hangi damlayı kullanırsak kullanalım gaz oluyor gazlı bir bebekte
D vitamini gaz ve kabızlık yapıyor
Gaz damlaları krizleri yükseltiyor geçirmek yerine ilk üç gün özellikle sonra o krizler yavaşlıyor ve biz ga sorunu çözüldü sanıyoruz sadece bunun yerine probiyotik kullanın
Yiyecekler gaz yapıyor
Annenin üşümesi gaz yapıyor
Bebeğin ayaklarının ince olması gaz yapıyor
Yani sonuç olarak bebekler ıkınmayı tam yapana kadar tam anlamıyla asla rahatlayamıyorlar