Zlhaanne babamlar 9 kardeş hepsinde bu hastalıktan var hepsinde farklı belirtiler gösterdi mesela babam çok sık hasta olurdu mide ağrısı çok çekerdi ilaç kullanmaya başladıktan sonra düzeldi ama amcamın çocuklarında daha ağır seyrediyor 3 ayda bir kan takviyesi alıyorlar kimisinde ağır ateş ve baygınlık yapıyor. Bende taşıyıcıyım herhangi bir rahatsızlık yapmıyor çocuklarıma test yaptırmayı düşünüyorum çünkü bir nesilde çıkmazsa bir sonraki nesilde çıkabiliyormuş bu hastalık. Dahiliyeye gidip romatoloji bölümüne randevu açtırmanız gerekiyor orası ilgileniyor bu hastalıkla geçmiş olsun