Kızlar bebeğim 53 günlük. Sabah uyanırken ve akşam uykuya geçmeden önce kaka yapmada zorluk ve gaz sorunu yaşıyor. Bigaia probiyotiği bu yüzden sabah 2 damla, akşam 3 damla olarak bölsem mi diye düşündüm çünkü probiyotikten sonra kakasını rahat yapıyor. Aranızda böyle yapan var mı?