bizdejantikizlardik amin teşekkür ederim inşallah🙏 dediğim gibi VSD İse ve boyutu büyümediği sürece sıkıntı olmaz inşallah korkmayın stres yapmayın, stresinizi bebeğinizde hisseder huzursuz olur. Ama diğer yorumlarda da söylendiği gibi kilo alımı önemliymiş ne kadar iyi kilo alırsa o kadar kolay ve çabuk kapanırmış. Benim bebeğim 1aylık ve yavaş kilo alıyor, bende 15.gününde mama başladım. Mama+meme gidiyoruz, Salı günü kontrolu var bakalım doktor ne diyecek kilo alımına merak ediyorum.