Bebegim 28 gunluk. Ben en başından beri sürekli uyuyor diye hep şikayet ediyordum ama çevrem bu daha bebek uyuyup büyüyecek diyordu bi ara kafamdan atmistim bu sorunu. Simdi yine takildi kafama sizlere sorayim dedim. Bebegim sabahları 9 gibi uyanir 2 saat oyalanıriz sonra uykuya geciyoruz aksam 6 ya kadar 2 saatte bir uyanıp beslenip tekrar uyuyor. 6dan 8e kadar babası ile oyalanıp tekrardan uykuya geciyor ve geceleride aynı sekilde en fazla 2.5 saatte bir kendi uyanıp kalkıyor altıni degistir besle tekrar uyuyor. Bende mi bir anormallik var yoksa bu düzen cok mu normal anlayamiyorum :( bazen bebegimde bir sorun mu var diyip kafaya takıyorum. Ilk annelik tecrubem o yuzden tecrubesizliklerle birlikte kaygılar beni mahvetti