Hanımlar yıldım ben bu durumdan Rumeli Hastanesi’ne gittim beğenmedim, doğum yaptigim hastanenin doktorunu sevmiştim ama çok uzak kalıyor ikiz bebekle her zaman gitmesi zor oluyor acil durumlarda, Avcılar’da özel klinik buldum bu sabah sinirlerimi oynattı doktor çok iyiydi bırakmak da istemiyorum ama artık iyi bir doktor istiyorum çocuklarım premature biri kolik refluleri var alerjileri var yani sürekli devam edeceğim bir doktor sart ama kimseyi beğenmedim bir türlü anlamadım sorun bende mi doktorlarda mı acaba lütfen biri bir öneri de bulunabilir mi memnun kaldığı önerdiği doktoru