SweetMom__ Resmen babası ile aşk yaşıyor karşımda bana öyle gülmüyor sadece kucak mama 😂❣ tabiiki de asıri hoşuma gidiyor ama hani erkek anneciydi ya🌞
joyfulmom SweetMom__ Babaları ile vakit geçirmeleri kısıtlı olduğu için özlüyor çocuklar 🥲 benim kızımda babasını görünce beni unutuyor
Zeynepefem SweetMom__ bende size katılıyorum benimki de babasına çok düşkün markette kendine abur cubur bile alsa babama da alacağım diye tutturuyor beni düşünen yok🥲😁 bana da ver diyorum hayır babamın diyor 😁
NewMomm1 SweetMom__ 3 aylık bebem bile babayı görünce çıldırıyor bi öğ öğ ğööğ demeler. Bana gelince koca bir nah.
Ayanne SweetMom__ büyük bir hayal kırıklığı resmen iki aylık bebeğim bile babacı😀 İşe gittiği günler o kadar huysuzki ama babası eve gelince sakinleşiyor çok ilginç daha minicik ama tarafını seçti🥲
pinkooo_02 SweetMom__ benimki anneci fakat babalarını az gördükleri için özlüyorlar aksamda eşimin kucagindan inmez 😂
livanurvealpinannesi61 SweetMom__ oğlum 3 yaş yapışık ikiz gibiyiz 3 yıldır babacı olsa daha iyi sürekli sarılmak kucak inmiyor yere 🤣
ygtmom SweetMom__ oğlum 11 aylık babasına aşık oda resmen 😂 onu gördüğü an unutur beni asla yanıma gelmez onun yanından.. bende hep diyorum erkek çocukları anneye düşkün yalanına kim ınandırdı benı dıye 😂
Bir-prens-annesiii SweetMom__ eşimden bana gelmek istemiyor tam bir baba aşığı eşim yokken hep yapışık ikiz gibiyiz ama eşim gelince beni gözü görmüyor