Merhaba hanımlar bebeğim 3 ay 5 günlük 40 çıkana kadar biberon tuttu emzikte daha sonra reddetmeye başladı. Mamayı veremiyorum tavsiyeniz var mı kolay akışlı zorlamayacak emziyorum bi yandan.biberon Philips avent emzikte öyledi bibs de aldım emzik tutmuyor onu kabul ettim artıkda mama işini nasıl yapacağım.mama hips içti başta sonra bırakınca sma confort aldım belki mamadadır diye ama bizim sorunumuz biberon bunu anladım.