Merhabalar . 8 aydır bir mücadele içerisindeyim bu durumu yaşayan yazabilir mi? Bebeğim 8 aylık doğduğundan beri beslenme sorunu var. Biberon emzik mama kabul etmedi ve tek taraflı emmek istedi tabi ben ısrarla diğer tarafı verdim ama nafile. Bebeğimde reflü var ve neye olduğunu bilmediğim et veya süte de var. 6. Aydan beri kilo alımı durdu neredeyse eti sütü kesti doktor bende tüketmiyorum emziriyprum ve ek gıda veriyorum yine almıyor kilo nedendir sizce yaşayan var mı? Bu durumu