Kızlar merhaba kızım 23 aylık yavaş yavaş tuvalet eğitimine başlamak istiyorum kızım bazı sinyalleri veriyor cişini yapınca anne çis diyebiliyor lazımlıgını seviyor oturuyor bebeğini yanına alıyor anne cis diyor bir iki kere yapmıştı lazımlıgına ama erken diye başlamamıştım. Bezinden de rahatsız oluyor bu sıralar sürekli çıkarttırmak istiyor bağlarken kaçıyor kakasını yaparken kaçıyor yanında istemiyor gibi gibi.. ama nasıl nereden başlatacağım bilmiyorum alıştırma kilodu gerekli mi değil mi ? Ya da öğle ve gece uykusuna daldıktan sonra bez bağlamalı mıyım ? Bu tür sorular kafamı çok karıştırıyor . Tecrübeli anneler sizler nasıl alıştırdınız nelere dikkat ettiniz iyi ki bu şekilde denemişim ya da bunu yaptım daha zor oldu dediğiniz şeyler neler 🌸