Oğlum 3 yaşında iki buçuk yaşındayken eğitim vermeye başladım başarısız olduk erteledim şimdi 3 yaşında öyle inat bir çocuk ki çişi varsa bile saatlerce ona aldığım klozette oturuyor ama asla yapmıyor üstünü giydiriyorum bir bakıyorum altına yapmış bir annenin tuvalet eğitimi verirken ne yapması gerek ise yaptım fakat asla yapmıyor napacağım evin her yeri çiş oldu namaz kılan biriyim nerde namaz kılacağımı şaşırıyorum burası çişli mi acaba görmeden yaptı mı buraya da diye sizin bu süreciniz nasıl geçti 😔