Pinar4063 Yani siz bilirsiniz tabi beklentiler kişiye göre değişebilir ama ben çok memnunum Ersin beyden. Sorduğum soruları sıkılmadan ayrıntılı şekilde cevaplıyor, iyi muayene ediyor, ilgili olduğunu düşünüyorum. Benim kızımın kalbinde delik var, onun sayesinde teşhis edildi. Tavsiye ederim bence bir gidin içinize sinmezse değiştirirsiniz.