milabal Kızımın beşiğini satıyorum sadece 4 Ay kullandık kızım anne yanında yatıyordu beşiği 4 Ay kullandık ama o kadar çok dönüyor ki montesori yatağa gecicem o yüzden satılık ben 5.850 tl ye aldım hiçbir kusuru yoktur 3.700 bırakırım
Ozooo milabal Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝