dogadan01 bende tam 24 aylıkken verdim kreşe ozamana kadar eşim dışında kimseye bırakmadım.Kreşi öncesnde çok araştırdım bikaç kez gidip görştüm ve kreşin odaları kamerayla dolu bişey olsa görüntü isterim yani.Bakıcıdan daha güvenilir geldi bize.hem kızımın hem bizim alışmamız bir ayı buldu ama çok zorlandık ilk zamanlar sonra yavaş yavaş alıştık.Şimdi memnunuz çok şükür 2 yıl daha aynı kreşe gidecek Allahın izniyle..