sadiye0 valla yapmadıgım bişe kalmadı yinede gecmiyor bunaldım artık nasıl bir hastalıktır ki düşmedi yakamızdan.. dut pekmezi verdim olmadı , udihindi yağ verdim olmadı, alerjik surup verdim olmadı, iki kez antibiyotik kullandık olmadı , bitkisel takviyeci suruplar verdim olmadı, ayak altına sarımsaklı zeytinyag sürdüm olmadı, son carem keçiboynuzu pekmezi sipariş verdim onu deneyeceğim . Öyle beter bişeki cocugum 2.5 yılda cekmediği hastalıkların hepsini sanki su 1.5 aydır misliyle cekiyor sanki 😢