Linkocan Merhaba arkadaslar 3 yıldır fakir in kahve makinesini kullaniyorum ama son zamanlarda kahveyi kopuksuz ve acı yapiyor limon tuzu ile kaynat dediler yaptim sensörlerini de temizledim değişen bisi olmadi var mi bu sorunu yaşayan?
Melis55123 Linkocan şu an aynı sorunu bende arzum okkada yaşıyorum acaba kahve markasından mı diyerek üç farklı marka kullandım hayır makinede bir sorun var içemiyorum acı ve yanık tadı var umarım bilgisi olan çıkar