19 aylık oğlum 1 haftadır o kadar huysuz ki herşeye bağırır ağlar istediği bişey olmasın çıldırıyor bize vuruyor ısırıyor onla yaşıtları hep dövüyor aşırı yaramaz hep yükseklere çıkmak istiyor izin vermeyince sinirleniyor bu defa dışarı çıkalım diye bağırıyor dışarı çıkarıyorum eve döndüremiyorum eve gelince de çığlık kıyamet aşkında sürekli onla ilgileniyorum babası da onla ilgilenir oyunlar oynatırız falan 2 gündür de hiç yemek yemiyor naptıysam yemek yediremiyorum 1 kaşık bile almıyor akşam olunca yatmak istemiyor gecelere kadar yatmaz yani ben ne yaşıyorum diyorum bazen sabrım kalmıyor dayanamıyorum kızıyorum bağırıyorum normalde de yaramaz dediğim dedik sürekli bağıran bir çocuk ama şu 1 haftadır çok arttı dayanılacak gibi değil acaba bir yerde hata mı yapıyorum