Doktorumuz direk Möllers tavsiye etti. Elma aromalı. Severek kullanıyoruz. 13. Ayda başlamıştık. Şu an 19 aylığız. Büyük olan ,açıldıktan sonra 3 ay ömrü var. Açtığınız tarihi kapağa yazın. Daha net takip edersiniz. Bir tatlı kaşığı veriyorum. Ben de tüketiyorum. Çünkü üç ayda bitmiyor . Sevgiler 💐