Bebeko19 bedisozkan bende 9 aydır kullanıyorum gayet memnunum kilo alımına göre anlarsınız zaten iyi gelip gelmediğini
Ayseglpolat Blueberry0 Ya benim de 28 günlük hıpp kullanıyorum sık sık kusuyor azar azar mamadan mı kusuyor acaba
Blueberry0 Ayseglpolat fazla mi veriyorsunuz acaba mamayı fazlasını atıyo olabilir belki. ben tam ölçüsünde vermeme rağmen hep kusuyordu o nedenle değiştirdim ve doyurmuyodu
Blueberry0 Ayseglpolat yok iyi veriyorsunuz aslında bizde öyle yapıyorduk bir aylıkken. şimdi 90 cc veriyoruz..beğenmemiş olabilir mamayı. ben şimdi sma comfort sipariş verdim bide onu deniycem bakalım gazlı bebekler içinmiş kolay sindirim açısından
Ayseglpolat Blueberry0 Stoklu aldım birde bir sürü kutu 🤦♀️ yedikten sonra hemen kaldırmamak mı lazım acaba ondan da kusuyor olabilir mi
Blueberry0 Ayseglpolat evet hemen kaldırmayın biz biraz sırt üstü oyalıyoruz 5-10 dk o şekilde gazını alıyoruz. Bide mamayı ne zamandan beri kullanıyorsunuz en az 10 gün kullanmak lazım aalısması için
potter34 bedisozkan dogumdan beri kullaniyoruz cok menunum cocugh bos bosuna sisirmiyor olmasi gerektigi gibi goturuyor. Gaz khsma veya kabizlikta yapmadigi icin sevdigim mamadir kendileri
Blueberry0 Ayseglpolat bide öyle deneyin bakalım yedikten sonra hemen kaldırmayın biraz dursun oyalayın. Mama sizin bebişi doyuruyor mu bizimkisi çok geçmeden yine acıkıyordu. çoğu kişiden de doyurucu olmadığını duymuştum zaten 😕
Ayseglpolat Blueberry0 Öyle yapacağım deniyeyim. Şuan doyuyor gibi ya doymasa ağlar herhalde diye düşünüyorum tam 2 buçuk saat sonra felan acıkıyor çişli bezi de yeterli sayıda