Adetim geçince 5ci gün kaset test yaptım saatler sonra silik çıktı. sonra erken gebelik testi aldım onda birşey çıkmadı. Afedersinz dün de bir damla kahverengi akıntı geldi.Hala gelen giden yok bugün 1 hafta oldu.spirali takalı bir seneyi geçiyor hiç böyle denk gelmedim erken olurum geç olmazdım yaşayan var mı 