Merhabalar 10 günlük bebeğim emerken inanılmaz ısırıyor damaklarıyla göğüs ucumu koparma noktasına getiriyor artık dayanılmaz noktaya geldim makineyle sağım yapıp biberonla vermek zorunda kalıyorum ısırmasın diye bir çözüm öneriniz var mı ne yapmam gerekli