benbiranneyim123 yagmurkumsal1 normal hormonlar yavaş yavaş kendine geliyor insan çıkıyor içimizden 🤭🤭
16161627 yagmurkumsal1 aynı şekilde bende. Halen adet olmadım. Ödüm kopuyor hamile kalmaktan. Çünkü plansız gebelikti benimki bir daha kazaya kurban gitmek istemiyorum. Ne olacak bu korku
elfnurs yagmurkumsal1 aynen öyle bı 18 günde 4 test yaptım kan verdim 😅kaç gundurde bitki çayı içiyorum bana mısın demiyor