sirinnnn Merhaba öncelikle geçiş olsun bu kodu da doktor karaciğer enzim testlerine bakması gerekir kanda ve beyin hasarı riski yuksek değerlerin tedavi edilmemesi durumunda ortaya çıkıyor korkmayın benim kızımda oldu 3.5 aylık şuan yeni atlattı anne sütü olaıyorsa bizar zor geçer demişti doktor ama başka bir yolu yok maalesef iki kez hastanede yattık değerini takip ettirin mutlaka bol bol emzirin kısa zamanda geçer inşallah,☺