KuzeyinAnnesii Kızlar verdiğimden beri hergün yeşil kaka yapıyor annem imkansız diyor hergün yeşil yapması alışmalı diyor gripde üşüttüğü için yeşil demirden değil diyor sizin bebeler ilaçdan mı yapıyor yoksa benim oğlum hasta olduğu için mi o renk
zisaneysam KuzeyinAnnesii hemşirenin söylediğine göre kakası siyah gibi olursa korkma ilaçtan dedi ama yeşille alakası yoktur soğuk almış olabilir
KuzeyinAnnesii deletedmom4842 banada hemşire kaka rengi değişir korkma dedi siyaha yakın bir yeşil vermediğimde olmuyor verdiğimde oluyor annemde bana ilaca alışması lazım dedi soğuk algınlığından diyor bilemedim ya bende
deletedmom4842 KuzeyinAnnesii Bu aralar soğuk algınlığı öksürük hapşırma vs yoksa ilaçtan büyük ihtimal dediğim gibi bizde de rengi bariz değişti tam hangi renkti hatırlamıyorum ama değişti yani
deletedmom4842 KuzeyinAnnesii Yani bana ilaçtan gibi geliyor bilemiyorum bi götür istersen için rahat etsin
KuzeyinAnnesii deletedmom4842 teşekkür ederin canım mutlaka götüreceğim sizlerde varmı diye merak etmişdim Allah razı olsun