Merhaba hanımlar ilk doğum tecrübem olduğu için normal mi bilmiyorum. Kendi doktoruma sıra da bulamadım. Kızım 7 aylık . Ben 3 aydır felan adet oluyorum. Hem süresi uzun hem de kanama miktarı fazla . Sezeryan dogum yaptım lohusaligimda kanamam hiç olmadı desem yeridir. Acaba temizlenme mi oluyor yoksa normal değil mi bilgisi olanlardan cevap bekliyorum 🙎