Kızlar oğlum 5 ay 1 günlük oldu doktor kilo alımı çok yavaşladığı için ek gıdaya başlattı. Şu sıralar hasta iştahı yok önüne ne getirsem ağzını sıkıca kapatıyor başını çeviriyor yemek istemiyor. Nasıl alıştırabilirim yada iyileştikten sonra yer mi sizce