naimeylmz Kızlar ek gida da nasıl ilerliyorsunuz kaç öğün veriyorsunuz benim bebeğim 5 aylik başladık kaç öğün veriyorsunuz sizler şimdilik sadece öğlen veriyorum
etuerk naimeylmz yani oğlumun 1 ay oldu hala tadımlara devam ediyoruz o da bir öğün olarak. 3 gün kuralına göre gidiyorum çünkü.
Xcbaby naimeylmz bir gun bir cay kasigi ertesi gun bir tatli kasigi seklinde günde bir kez tadim olarak ilerlemeniz lazim onun midesi suan uygun degil fazlasina doktorunuza da danisin kontrole gidince.