Arkadaşlar 4 aylık bebeğimin bıngıldağı kapanmak üzere doktor tomografi çekti yan süturlar kapanmış olabilir dedi tomografiye renklendirip bugün net bir şey söyleyecek çok korkuyorum böyle bir şey başına gelen var mı nasıl biliyor izledi lütfen bize dua edin ameliyatla sütürları açması gerekebilirlermiş
Yoksa beyin içeride sıkışabilirmiş ilerki yaşlarda bu da gelişim geriliği vesaire hastalıklara yol açabilirmiş şu an bir şeysi yok Bir hastalığı yok ama kemikler eğer kaynamışsa açalım ki beyin rahat büyüsün dedi çok korkuyorum.