Merhaba öncelikle bayanlar oğlum 2 buçuk aydır hep grip olup öksürüyor ateşi çıkıyor antibiyotik veriyorlar ve 5 defa antibiyotik aldi ve düzelme yok antibiyotik bitince geri başa sarıyoruz geçen hafta hastaneye götürdüm kalbi büyük dediler sonra bir daha film çektik normal dediler alerji bölümüne alın dediler araştırılması lazımmış ama bir türlü alamıyoruz hep dolu sizden de neden böyle oluyor sürekli hasta rica etsem bilgilendirir misiniz gerçekten iyi değilim artık kötü bir hastalığı var gibi hissediyorum ve belini ovalatiyor 😞