Bett1 aynen canım benimde 3 kızım var iki kızım okula gidiyor biri birde özel eğitime insanlar anlamıyor artık düzgünce yazsak bile fesatlıktan geberiyorlar diyeceğim çünkü kötülük yani yaptıkları herkesin kurulu düzeni farklı seninki bana uymaz benim ki sana aylar öncesinden yada 5 gün öncesinden yapmışım gibi laf söylemeye hak görüyorlar kendilerinde buda hadsizlik 😒anlatmama rağmen bir kulp bulma çabasında bir kaç kişide pesindende gelen geliyor nedense oda ilginçtir ki fikrini sormadim akşama menü ye yemeğimi yazdım burda 10 yaşında anne varmış gibi nöbete duruyorlar en güzeli dediğiniz gibi benim rutinlerim belli hemde bereketli oluyor kesinlikle dediklerinize katılıyorum 🌼🤌☺️