Balkizlarim o kadar doğru ki birden fazla çocuğu olanlar ve okula gidiyorsa hele ki çocuklar o zaman en mantıklısı oluyor. Benimdr çocuklar 7 de ayakta 9 da kahvaltı yapıyorlar 10 buçuk gibi ilk uykusunu yapıyor bebeğim bende o ara yemekleri hallediyorum bugünde o şekilde yaptım mesela ezogelin çorba yeşil fasulye sütlaç yaptım. Öğlen diğer oğlumu okula götürüp geri geldik sonra bebeğime öğlen evde yemek olmuş oldu. Simdi de oğlumu geri uyutuyorum kalkıp pilav yapicam sonra da oğlumu okuldan almaya gidicez okuldan gelince de eşimde gelmiş oluyor herkes acıkmış oluyor. İnsanlar eleştirmeyi çok seviyor ama işleri yoksa yada pratik bir şeyler hazırlayacaksa öğlen çocukları bir şey yemiyorsa akşam hazirlayabilirler. Herkesin düzeni farklıdır iş yoğunluğu farklıdır.