Gamzosgamzos benimde 1 yaşındalar 5 kez mama içiyorlar. Sabah uyanınca, öğlen uykusunsundan önce, ikindi uykusundan önce, gece uykusundan önce ve gece 3 gibi uyanıyorlar o zaman. 3 ana öğün ve 1 ara öğün olmak üzere ek gıda da veriyorum. Ayy ben bu çocukları çok mu besliyorum. İkiz benimkiler. Birde gece nasıl bıraktırıcam mamayı bilmiyorum. Bu ara hiç bir şey doğru gitmiyor gibi geliyor.