Minikfarem Merhaba arkadaslar oglum 4 gun sonra 6 aylik olcak mamamiz bitti bugun 2 numara alsam kullansam sorun olurmu yada 1 numarami alayim tekrar 4 gun sonra 2 numara kullanmasi gerekecek ne yapmam lazim 🙋