Merhaba arkadaşlar ben 57 kiloyla hamile kaldım 68 kilo ile doğuma girdim şu an 56-57 kilo arasında gidip geliyorum. Çoğu oranda zayıfladım ama göbeğim 🤦🏻♀️ hala 4-5 aylık modunda takılıyor. (3 ay oldu doğum yapalı) yediğime içtiğime dikkat edemiyorum, hatta tatlıya çok düştüm yemezsem ölcekmişim gibi geliyor 🥴 3 yaşında bir kızım daha var evde genel manada tekim yemek yapmakta baya zor oluyor. Allah ne verdiyse onu yiyoruz yani. Yeri geliyor dışardan söylüyorum. Diyet yapmadan (sağlıklı beslenme) göbeğini eriten , kilo veren var mı sporla falan. Tatlıyı , abur cuburu keseriz