Merhabalar,
bu ay korunmasız bir ilişki yaşadık ve ilişkiden 6 saat sonra hemen ella kullandım çünkü 8 aylık bebeğim var ve yeni bebek istemiyorum. Adetim şu an tam 7 gün gecikti ve normalde adet gecikmesi yaşayan biri değilim. 4-5 adet test yaptım hepsi negatif sonuç verdi, ella kullanımı adet gecikmesine sebep olur mu? Yeni bir bebeğe hiç hazır değilim maddi manevi. Ama 1 haftalık gecikmeyi de anlayamıyorum, bu durum başına gelen var mı acaba?