Zumra_Fatma benimkide yenj 19 a girmiş geçen hafta götürdüm aşı yapmaya iki koldan bide ağızdan dediğiniz gibi verdi aşı, kilosu 10 buçuk çıktı aynı sizin gibi çok az dedi bide boyu 78 çıktı çok üzüldüm çok dediler bizimki alerjik bebekti ilk bir yasında hiç bişey vermedim sonradan verdim ama artık yemiyordu başka rahatsızlıkları da var geçen ay memeden kestim şuan çok zor durumdayim dişlerini geç çıkardı şuan iştahı yok hala çıkarmaya devam ediyor