Kızlar geceden beri sol kasığım çok ağrıyor. Otururken kalkarken yatarken yürürken inanılmaz sızlıyor. Bebeğimi sallarken bile aşırı zorlanıyorum öğleden sonra hastaneye gitmeyi düşünüyorum. Sripal takılmıştım 2 ay önce ve daha sonra kontrole gitmemiştim onunla alakalı olabilir mi?