Merhaba anneler oğlum sünnet oldu 4. Gündeyiz 2 gündür sabahlara kadar ağlamaya başladı acaba sünnet yeri acıdığı için mi yoksa dişten mi anlayamadık bugün götürdük doktora sünnet yerinde bir sıkıntı yok dedi muayene etti bir sorun yok dedi hiç bir şey yemiyor 😞 doktorda mama vermeyi dene acıkıyor olabilir dedi mama aldık denedim mamayı içmiyor şimdiye kadar anne sütü aldı hala da alıyor ne yapacağımı şaşırdım çorba falan da içmiyor meyve veriyorum gene yemiyor sabaha kadar ağlıyor sürekli tavsiye edebileceğiniz veya başına gelen var mı doktor dişle ilgili sıkıntı yok dedi ama salyası aşırı akıyor biraz da ateşi vardı dün ben dişe bağlıyorum normalde sabah bir şey yemese öğlen mutlaka yerdi biraz uzun oldu kusura bakmayın 🙏🏼😔😔