Merhabalar bebeğim şuan 8.5 aylık. 25 Mart’ta işe geri dönüyorum. Sabah 8 öğlen 13:00 mesai saatlerim. Bu süre zarfında bebeğime eşimin annesi bakacak. Alışsın diye 1 ay önceden getirdik annesini yanımıza. Ama bebeğim asla onda yemek yemeyi kabul etmiyor. Sadece sabah kahvaltısı yiyecek aslında ama kabul etmiyor kafasını çeviriyor. Önerisi olan var mı acaba bu konuda?