Kizlar kızıma annem bakıyordu çok iştahsiz. Daha 12 kilo yeni oldu. Gündüz kitap okuyarak sevdiği gibi tabaklar hazırlayarak ancak yedirebiliyoruz. Şimdi annem bakamayacak.
Kreşe versem ilgilenirler mi yeterince yemesi için, yoksa koca gün 2 zeytin 3 kaşık çorba ile mi gezer?Yoksa tam tersi heveslenir orada yer mi? Malum tam büyüme çağı endişeleniyorum yapabilir mi diye