arkadaslar dün bebegim havale gecirdi ateşe baglı, yatıs verildi, antibiyotik tedavisi yaptılar ama ates hep tekrar etti bu sabah doktor bu ates enfeksiyona baglı olsa bu kadar atese enfeksiyon degerleri fırlamıstı o yüzden antibiyotik etki etmiyor dedi bunun atesi grip kaynaklı dedi bu cocuk grip dedi, bana bademciklerini gösterdi bembeyaz, ne yapsam yavruma iyi gelir desteklerim yardımcı olur musunuz hicbir ilaç vermiyorlar kendi iyilesecekmis