Kızım tam 9 aylık oldu her ay düzelir diye bekleye bekleye neredeyse 1 sene dolacak tükendim artık geceleri sürekli uykusunda söyleniyor mama istiyor ağlıyor verince susuyor 1 saat sonra tekrar böyle böyle sabahı zor ediyoruz artık tükendim psikolojim çok bozuk böyle olup düzelen var mı gerçekten herkes 1 yaşını bekle diyor ama umudum kalmadı .